Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 47

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 54

Notice: Undefined index: username in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/session.php on line 207

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/udv.modelnettet.dk/include/constants.php:1) in /home/www/udv.modelnettet.dk/include/header.php on line 13
Søger fotograf | ModelNettet

01/02/2019 09:24:25 | SilviyaFries | Søger fotograf

Kære alle her.
Jeg hedder Silviya, og jeg kunne godt tænke mig en fotograf til at kunne tage billeder til de sociale medier, da jeg har brug for flere på Instagram, Facebook og Twitter især.

M.V.H
Silviya Fries.

26/02/2019 19:31:53 | JesperOv

Hej Siviiya,

Mit navn er Jesper, jeg er ivrig amatør fotograf, der nu har fotograferet modeller et års tid.

Du kan se dele at mit arbejde på https://500px.com/jesperove-bisgaard.

hvilke typer billeder er du interesseret i påklædt/afklædt, i studie?, udendørs,

Er du interesseret?

M.v.h.

Jesper Ove-Bisgaard

03/03/2019 23:20:58 | fo2graf-kbh

Hvis du svarede på dine beskeder, så ville du nok hurtigt finde en fotograf

Anmeld tråd

Seneste nyheder

Afstemning

Skal du på fotoferie i år?

Resultat:
Ja - som fotograf 
Ja - som model 
Nej - som fotograf 
Nej - som model 
Ved ikke 

Antal stemmer: 35

Foreslå en afstemning her

Nyeste videoer

Synes godt om os på Facebook
Del på Facebook Del på Google+